Kort vecka!

Idag är det en helt vanlig måndag. På onsdag är det inte helt vanlig onsdag, då är det Valborg. Egentligen skulle jag slutat vid lunch men vår chef tyckte vi skulle få ledigt på fredag istället för halva onsdagen så jag jobbar hel dag.

Sen har jag istället betald ledighet hela fredagen. Sweet tycker jag men problemet blir ju på onsdag eftersom jag och Johan tänkt åka till Uppsala för att fira Valborg och Johan slutar vid lunch. Antingen måste han vänta på mig massa timmar i Stockholm eller måste jag åka ensam till Uppsala och det tycker jag är obehagligt med alla fulla människor och en helt okänd stad. Men det är väl ett problem som kan liknas vid piss i Nilen egentligen.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Ja! Tycker det samma!
En klasskompis hade råkat betala för mycket, så hon fick tillbaka 8000 :(
Orättvist... :/
.
Fin blogg btw :)

Postat av: Emma

Men okänd stad! Vi bor ju här! Vill ni hälsa på oss på onsdag eller ska ni ut och insupa (hm) det stan har att erbjuda?

2008-04-28 @ 19:49:27
URL: http://emmefjuttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback