Jag var på Grand.

Innan filmningen idag smet jag upp en sväng på Grand. Det var superkul att träffa dom igen och se vad de haft för sig sedan jag stack. Blev lite kramkalas och allmänt småsnack och det var trevligt. Verkligen en helt underbar arbetsplats. Fick se lite av deras senaste jobb som kommit ut och även någon liten sneakpreview.

Filmningen gick bra, tror jag, det återstår väl att se. Var väldigt laid-back iallafall och det var väl tur. Är ju inte direkt van att stå (läs sitta) framför kameran. Nu har vi käkat pizza och tagit kväll. Det är fortfarande ljust ute, helt sjukt. Klockan är ju åtta. Förresten blir det ingen dagens bild idag för jag har varit upptagen med att tro att en gammal polare dött, dock var det inte så fick jag reda på x antal timmar senare. Tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback