Först på plats.

Idag var jag först på kontoret för första gången. Grymt skönt att bara sätta sig in i jobbet med en gång utan att behöva prata med folk. Ja, sån är jag. Jag jobbar alltid bättre när det är lugnt och skönt omkring mig. Eller när det är tidspress. Undrar om det beror på dålig moral?

Idag ska jag hur som helst sluta tidigt, vilket var anledningen till att jag var här så tidigt. Någon gång mellan tre-halv fyra har jag tänkt gå. Det blir skönt med tidigt eftermiddag. Tänkte försöka hinna med att säga hej till mina vänner på Grand. Jag saknar minsann dom. Om ett par år kommer jag säkerligen se tillbaka på mina praktikveckor där och tänka att det var dom som formade yrkesmänniskan Sofie.

Kommentarer
Postat av: cajjan

aha, yo ass, därför jag hade galet många besökare igår :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback