Anade nästan det.

Kommenterade ett av Nevnariens inlägg idag och sedan blev det lite snack fram och tillbaka. "Det här kommer nog höja mina sidvisningar" tänkte jag lite lätt. Oj, om det gjorde. Jag har haft närmre 100 unika besökare idag. Haha, så sjukt. På något vis förstår jag alla de hemska spammarna som kommenterar och ber en titta deras blogg. Funkar tydligen att bara synas i kommentarsfälten hos de stora bloggarna. Sen kan jag ju alltid inbilla mig att det berodde på att jag hade något intressant att berätta också.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hittade hit via nevnariens blog. Tycker att din är mycket intressant så jag fortsätter nog titta hit. :)

Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Haha, jag har själv inte fattat att man syns i kommentarsfältet :P Men ibland så märker jag verkligen att folk sitter och läser i kommentarerna, det brukar jag aldrig göra, så jag blir lite förvånad när jag ser att de faktikst gör det ^^ haha.
Men det är klart, ibland kan man hitta lite roliga konversationer genom det :)

2008-04-29 @ 17:08:35
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback