Värsta natten.

Efter matchen igår kände jag mig ovanligt risig och somnade vid åtta med huvudvärk, magknip och halsont. Senare på natten vaknade jag av vad jag trodde var att någon eller något bet mig i tårna. Struntprat tyckte Johan och vi somnade om. Senare vaknade jag igen av att något bet mig i tårna men vi avfärdade det som feberyra eller whatever. När sedan Johan ännu senare vaknar av att något springer på honom tänder vi sänglampan och till vår förvåning se Påven i sängen. Hon hade på något vis lyckats hoppa ur akvariet, springa runt i lägenheten och ta sig upp i sängen. Lite skrämd var hon nog när vi fick tillbaka henne i buren och kunde sova vidare. Skumma gerbil.

Idag har vi varit i skolan och jag har printat massor av HeroQuest-quests så att vi ska kunna fortsätta lira för glatta livet. Härligt!

Internet har vi fortfarande inte och jag saknar det litegrann fast ändå inte så mycket. I helgen får gärna någon besöka mig för Johan åker iväg. Cajsa?

Kommentarer
Postat av: cp

detdär låter ju minsann som nånting som jag är vän med :D kanske.

2007-09-10 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback