Upcoming helg.

Om en halvtimme går tåget hem och jag tycker att det ska bli helt fantastiskt kul att få komma hem och ha fullt upp hela helgen! Ikväll blir det först restaurangbesök med familjen och farmor/farfar. Sedan bär det vidare till Malins nya lägenhet för förfest och sen bartömning på Kuppa. Låter väl som en helt okej kväll eller hur?
Imorgon blir det upp tidigt och shopping med morsan och sedan fotbollsmatch och sen 18-års kalas hos kussen. En helt okej dag det också. Hemfärd igen på söndag till min allra bästa hallonprins.
Han är det enda som saknas i helgen.

Kommentarer
Postat av: cp

kristianstad. nej, det håller faktiskt inte. hälsa hm-bengt. på tal om hm-bengt så trodde jag att jag såg honom förra veckan, precis utanför jobbet. men så kom jag att tänka på att han jobbar ju inte här. vad jag vet. och det var inte han ändå. som sagt, kristianstad är verkligen inte okej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback