Jävla klåpare

Internet är inte inkopplat trots att vi skulle få det den 26 september. Faktum är att de inte ens kopplat ur det från vår gamla adress. Asses! Detta betyder att vi får vänta lika lång tid till innan vårt internet kommer. Bredbandsbolaget kommer for sure förlora en kund för vi kommer gå över till Glocalnet!

Igår åkte jag och hallon till Stockholm för lite strosande och inhandlande av smågrejer. Jag borde lära mig att inte åka till Stockholm precis när pengarna kommit. Mina pengar är nu slut för den här månaden, bra jobbat va? Jag hann ha dom i två dagar. Jag är såå kass.

Imorgon är det ninjafest men typ alla har tackat nej och det känns sådär halvkul. Fast det blir förmodligen alldeles skoj iallafall!


Iallafall så kan jag trösta mig med den här som jag köpte igår;
image49

Kommentarer
Postat av: cp

ja ja ja! fast late night heartbroken blues är bättre ju. du kan komma till stockholm på onsdag och titta på
henne och dansa med mig? jag gillar inte att jag inte är hos dig och r ninja ikväll. love!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback