Ninjor, Internet och Lakrisal.

I helgen hade vi infylttningsfest med tema svart ninja. Det blev en galet bra fest trots den dåliga uppslutningen. Verkligen hela kvällen var kanon!

Idag får vi mobilt bredband, vilket väl får antas vara bättre än inget. Jag kommer for sure få panik på den sega 0,3Mbit's linan men jag ska inte gnälla.
Det ska jag däremot göra över Lakrisal-uppgiften som jag hellre skulle slänga i papperskorgen än arbeta med. Jag har nog aldrig varit så dåligt motiverad som jag är inför den hör uppgiften. Vartenda steg känns som att bestiga ett berg och jag kan inte för mitt liv hitta kreativitet eller motivation någonstans. Jag behöver några dagars ledighet och slippa stressa med allt som ska vara klart i slutet av denna veckan. Det är för mycket för mig nu när det börjar bli höst.

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback