Lite beröm från branschen.

Idag har det varit ambient media-redovisningar hela dagen i skolan men eftersom vi skippade Lakrisal-uppgiften kunde jag koncentrera mig på att lyssna på de andra redovisningarna och komma med smart feedback. Något som jag tycker är riktigt kul. Efter redovisningarna fick vi en ny uppgift att göra något i motion under LIA:n (som förövrigt börjar på måndag) och sedan redovisa när vi kommer tillbaka. Det ska bli kul och med så mycket tid kan det bli riktigt bra.

Kvällens mailkoll innehöll överraskande nog ett mail till företaget från en annan ung frilansare som tyckte att vi borde ha ett samarbete. Jag kan mycket väl tänka mig lite extra pengar även om jag inte direkt ser mig som en frilansare med de få jobb jag har. Men det var kul.

Kommentarer
Postat av: cajjan

men holy fuck, när börjar du om dagarna egentligen, praktiken alltså?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback