Ännu en torsdag.

Igår var en bra onsdag, vi hade roliga uppgifter under dagen på praktiken och det blev sådär lagom stressigt. Jag trivs när det är ganska stressigt, då jobbar jag som allra bäst. Efter arbetsdagens slut kom jag hem till ett nyrenoverat vardagsrum som hade blivit så kanonfint som jag hoppats. Jag och Hallonjohan blev bjudna på middag hemma hos Svenne och Lina och efter det blev det en öl på McEwans. Det var en så bra dag.

Idag känns det som att det kommer bli en typisk seg dag men jag ska försöka fylla den med meningsfulla saker. Imorgon kommer bli en kanondag så jag kan ju alltid se framemot den.

Kommentarer
Postat av: cajjan

låtsas inte att du har meningsfulla saker för dig va.. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback