Nu var det kväll.

Nyss hemkommen från såsmiddag med Svenne, Emelie och Lina. Riktigt gott var det.
Nu ska jag ta en öl med mig på etiketten och sätta mig ner och ta det lugnt. Imorgon är jag ledig och det är så jävla skönt. Inte för att jag ska hinna ta det lugnt utan för att jag ska hinna med så mycket som man aldrig hinner annars.

Jag ska tillexempel byta in mitt PS2 mot en Xbox360 på EB. Sen ska jag sälja Xboxet för att köpa ett Wii. Fett värt, Nintendo Wii för typ 800 spänn kommer det bli. Härligt härligt!

image61

Kommentarer
Postat av: cajjan

varför säljer du inte ditt ps2 istället?

Postat av: cajjan

förresten så saknar jag diiiiiiiiig... snart jul, fika fika fika leka! (:

2007-11-29 @ 22:30:36
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback