Magnus Betnér och dålig mat.

I onsdags var det dags för min överraskning till Johan, efter en dag på jobbet fick han så snällt stanna kvar i Stockholm och där mötte jag honom för en snabb middag och sedan överraskning. Medans vi åt vår mat fick Johan sin biljett till Magnus Betnér. Det blev en väldigt lyckad kväll, men mindre lyckad natt. Vi kommer hem sent, går och lägger oss men vaknar av illamående på natten. Vi tycks ha blivit magsjuka av (förhoppningsvis) maten och stannade hemma hela gårdagen. Dock mådde vi inte alls dåligt på dagen så vi fick massor av bra och nyttiga saker gjorda. Städade hela lägenheten, shoppade till Johan och började sy gardinerna, som förövrigt är de första gardinerna jag sytt själv, och de ser ut att bli bara bra. Tjoho!



Nu är jag pigg som en lärka igen och sitter på jobbet. Här är nästintill tomt och med lite tur kan det bli en kort dag. Ikväll kommer Johans kompisar och det blir kanske lite öl och spel, eller nåt i den stilen. Imorgon är det dags för 65-ård fest. Riktigt skoj!

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe...det visste juh inte jag... Skönt att ni mår bättre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback