Johan tycker inte om jul.

Jag har en pojkvän som direkt ogillar julen och allt som hör den till. Ganska trist eftersom jag verkligen älskar den. Jag tycker om alla lukter av den, glögg, saffran, pepparkakor, choklad, mat och gröt och jag tycker om en klädd gran med massa julklappar under och tanken på att öppna chokladkalendern varje morgon fram till jul. Och det är så mysigt att förbereda och göra julfint hemma. Helst skulle jag ha julgardiner, julgran och hela köret. Jag älskar att baka en massa juliga saker som aldrig blir uppätna och jag tycker om att titta på Sunes Jul för det är min favorit bland alla julkalendrar.
Tyvärr måste jag ta hänsyn till Johan också så jag får julpynta i miniformat. Egentligen hade jag velat ha julgardiner och hela köret. Men såhär får det bli. (Hoppas granen utanför fönstret blir klädd med ljusslinga).

image63

Kommentarer
Postat av: Annica

hehe...ne..inte när man e sugen på choklad..men ser mörkt ut på bilderna, därav ser det ut om lakris..Men det blir säkert super gott..låter gott iaf:-)

Postat av: Johan

Ska den där tomten sitta och stirra på mig när jag äter frukost så kommer han råka illa ut.

2007-11-30 @ 16:42:08
URL: http://nohr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback