Gratis prylar?

Jag har sovit väldigt dåligt i natt. Har ingen aning om vad det beror på men jobbigt är det. Nu är jag iallafall vaken och nyduschad och ska snart slänga i mig lite frukost och sen köra och handla så att jag kan börja pyssla med mina chokladtryfflar.
Sen kommer dagen fortsätta i 180 med allt som jag ska hinna med, jobbsök x2, klippning, besök på Frotté, städning, ner på stan och julpynt. Blir inte många lugna stunder det där inte. Men det kommer bli kul.

Hittade förresten den där sidan där man kan få massa gratisgrejer utan att behöva göra ett dyft. Gratisgenerationen, man kan få presentkort på IKEA, CDON eller DVD-boxar, MP3-spelare eller ett PS2. Allt man behöver göra är att bli medlem genom den
här länken, fullfölja ett erbjudande de har och värva sju medlemmar. Lätt som en plätt va?
Gå med då: http://gratisgen.se/?ref=38037

Kommentarer
Postat av: cajjan

NEJ, det är inte alls lätt, dessutom har du varit medlem där förr, hur gick det? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback