Dagen bitter.

Idag är en sån dag. Det är kallt ute, jag fryser, jag har ingenting att göra och får jag något att göra tycker jag att det är tråkigt och meningslöst. Jag har suttit och oroat mig för framtiden större delen av dagen och kommit fram till att om inte jag har ett jobb efter utbildningen kommer jag aldrig ha råd att bo kvar med Johan i den stora lägenheten. Kommer jag bli tvungen att flytta hem till mamma och pappa så går jag under. Har suttit och letat efter bra jobb att söka men alla kräver så sjukt lång erfarenhet. Var får man tag på sitt förstajobb då? Det är förresten superdeprimerande att leta jobb. Jag vill bara hem och ligga i soffan och titta på en bra film och slänga i mig massor av onyttigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback