Bra bloggar?

Idag är det lite att göra på praktiken, kontoret är i stort sett helt tomt och någon lugn myspop hörs ur högtalarna. Jag har ägnat förmiddagen åt att läsa babybloggar av unga mammor på internet. Jag beundrar dem för att de vågar behålla barnen i sin unga ålder samtidigt som jag tycker att de är kompletta idioter. Det finns så mycket de missar. Men visst måste det vara härligt med en liten baby i sin närhet, vem blir inte glad av barnskratt liksom?
Jag skulle vilja hitta andra bloggar som är värda att läsa och kanske till och med följa, alltså inte bloggar som letar kommentarer, "eller vad tycker ni..?" "vad ska jag göra..?", utan bloggar som faktiskt är roliga och intressanta utan att bli pretto. Jag bryr mig inte om vad folk åt igår eller vad de ska ha på sig idag, jag vill läsa något som är kul. Berättelser eller vad som helst. Ge mig tips.

Nu ska jag leta upp listan med praktikantuppgifter och börja plöja igenom den. Tidningsuppslag om typografi står på agendan. Men först, en skiss.

Kommentarer
Postat av: cajjan

Tidningsuppslag om typografi, det måste väl vara världens mest använda uppgift..

Postat av: Sofie

Javisst. Lite klurigt att försöka göra något nytt av de. (:

2007-11-09 @ 12:03:12
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-11 @ 09:05:36
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback