Sköna maj.

April övergick till maj och våren välkomnades i Uppsala med lagom mycket alkohol och trevliga människor.
Egentligen fanns det väl ett överlöd av trevliga människor men det är inget jag klagar på. Snarare tvärtom, mycket ungdomar som dricker alkohol på en gräsplätt en solig eftermiddag, påminner om festival och det är bara bra.

På tal om festival kommer det bli en sådan i sommar. En sommar utan festival håller faktiskt inte, och det är egentligen inget fakta, det är bara något jag tycker. Och det har jag lyckats få cp att hålla med om, utan större problem visserligen, så då är det så.

Det är bara en och en halv vecka kvar på praktiken nu, sen är det skola som gäller igen och det betyder att man faktiskt kan ta sovmorgon när det känns extra tungt. Och man kan vara sjuk även om det är måndag, tisdag eller onsdag. Det ska bli skönt, jag behöver stressa ner lite. Det gör man av någon anledning inte här, allt går i ett, hela tiden. Just nu håller vi på att förbereade redovisningen och till och med det känns lite småstressigt, helt utan anledning egentligen, men tidningstänket sitter nog i bakhuvudet. Så det är väl bäst man fortsätter då.


Sommarpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback