Overkill är det enda rätta.

Idag började en ny vecka (surprise!), och det är en inte helt vanlig vecka. Det är den sista av nio LIA-veckor och det är både skönt och skumt att nästa vecka ska man tillbaka till skolbänken. Skönt för att få lite slappt tempo och lediga dagar mitt i veckan, skumt för att jag faktiskt känner mig som en i gänget på Frotté. Men, helt borta från Frotté kommer jag ju inte vara eftersom jag faktiskt fått jobb där. Sug på den.

Idag fick jag DR från Johan och Emelie om deras LIA-redovisning. Eller, egentligen fick jag ju det i fredags men idag har jag börjat göra en grej av det. Det kommer visst sticka ut och faktiskt är jag helnöjd med idén. Det är fett overkill, men ska det vara så ska det vara.

Har förresten bestämt att göra alla kommande grafisk formgivningsuppgifter i kanten till overkill. Det är ju faktiskt totalt onödigt att göra något halvdant och det ska jag inte göra något mer. Det är ju faktiskt det här jag vill och det ska jag bevisa. Jag ska också bevisa att jag är en grym grafisk formgivare och att jag dessutom kan komma på riktigt bra idéer. Fan vad nöjd man är över sig själv när man sätter en bra idé i verket.


Dagens underskattade: Kritor

Kommentarer
Postat av: cp

åh, kritor, ja! (:

2007-05-07 @ 23:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback