Nu är jag gnällig igen.

Dagen började med brunch på Voyage och sedan jobb på Frotté och för ungefär en timme sen kom jag hem. Jag har slängt in lite tvätt och jag borde laga mat men den här kvällen känns så där jobbig som det gör ibland när man får för sig att allt är skit. Egentligen finns det ingenting som är skit men ändå inbillar jag mig det och då kommer ångesten krypande. Tårar långt bak i ögonen och en klump i halsen och det är ju så jävla synd om mig.

Någon jävel bjöd över oss på Tradera i sista minuten också och sånt gör ju inte någonting bättre. Jag satt ju verkligen och hade stenkoll men när auktionen avslutades så var det ändå någon annan som vunnit. Jag fattar inte det där alltid. Jävla fan. Jag behöver ett akvarium/terrarium billigt. Någon som har ett till salu?

Nu ska jag lägga maten jag handlat i kylen och sen ska jag ligga i soffan och tycka jävligt synd om mig själv ett tag.
Stackars Sofie.

Kommentarer
Postat av: cp

hej gummanlillalove!
vad ska finnas i akvarium/terrariumet? (:

Postat av: Sofie

Våra råttor ska få bo i det för nu sprätter dom spån på hela golvet i lägenheten och det är inte kul.

2007-05-13 @ 23:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback