En helt vanlig lördag.

Järvheden igår var underbart kul och jag tror att min humor blivit lite bättre efter det. Dubbelironi for the win.

Idag väcktes vi av ett samtal från Johans föräldrar som ville hälsa på och snabbt och lätt kom vi upp ur sängen. Dagen spenderades sedan på Oxelömarknad. Som faktiskt inte är så mesigt som det låter, i själva verket var det ganska coolt och stort. Vi shoppade lite grejer som man brukar köpa på marknad, ni vet, godis, nötter och sånt. Men vi köpte också två fina blommor att sätta i våra vasar från IKEA. När vi sedan kom hem för att placera ut de här skönheterna hade vi en ganska lång överläggning om var de passade bäst. Efter mycket omplaceringar tror vi oss nu ha hittat den perfekta platsen. Snyggt är det i alla fall!

Jag har bestämt mig för att lägga ner min bilddagbok. Eller nja, jag kommer väl fortsätta lägga upp bilder om jag känner att det är något särskilt som hänt. Men nu kommer det bli en såndär tråkig bilddagbok som alla andra också har. Sorry för det, men jag tycker inte att det är kul längre.

Här bjuder jag på våra skönheter från Oxelömarknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback