Det nya livet.

Jag vet inte hur många gånger vi sagt det. "Nu ska det bli ordning och vi ska hålla fint här". Det har hållt i fyra, max fem dagar. Men nu, när praktiken är slut, då ska det hållas. Jag ska ta en ordentlig storstädning i helgen. Kylskåpet, skafferiet, torka golv, putsa fönster, ingenting kommer glömmas bort. Och sen ska vi minsann hålla det så. Var sak på sin plats.

Jag ska sluta köpa mitt-i-veckan-godis, jag ska börja träna mer regelbundet (både fotboll och gym), vi ska promenera en runda varje dag vi inte tränar, vi ska laga ordentlig mat och alltid göra så att det räcker till matlåda.

I helgen börjar det nya livet.

Kommentarer
Postat av: cp

ge fan i sånna där vuxenfasoner din jävla tjockis!

2007-05-10 @ 16:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback