Jag trivs bäst själv.

Det är så sant, jag trivs faktiskt allra bäst med att vara ensam och hemma och tråkig. Eller, såklart, jag trivs allra bäst när jag får vara hemma och tråkig med Johan. Men det bara är så, jag trivs med att vara bara hemma om helgerna och göra precis ingenting. Pyssla lite i lägenheten, städa och laga god mat. Kanske unna mig själv lite chips och en helt grym film. Det där med att gå ut och festa, det har jag kommit över. Det finns annat som är viktigare för mig.
Och det känns helgött att det är så, jag tror att det är ett tecken på att jag trivs med mig själv. Jag behöver inte längre dricka en massa öl eller umgås med massa helsköna människor, jag klarar mig ändå och jag mår bra ändå.

Självklart, ibland saknar man det där riktiga suget efter att få festa, efter att få vara bara full och njuta. Men jag befinner mig inte på det stadiet i livet just nu. Jag vill bara gå hemma i en lattefärgad lägenhet och njuta av att det är tyst och städat. Jag vill helst bara mysa.


Betyder det att jag är tråkig?

Kommentarer
Postat av: cp

ja det gör det. och det är jag också.
och det är så sjukt jävla nice.
fast i sommar vill jag dricka jävligt mycket öl med dig, när det är sådär sött heartattackvarmt ute.

2007-03-30 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback