Sommar sommar.

Sill är verkligen inte alls gott har jag konstaterat efter helgens midsommarfirande. Dock var det väl ingen big surprise eftersom jag aldrig tyckt om det ens det minsta. Tur för mig då att det vara var lunchen och att kvällsmaten bestod av grillat. Mums.
Det blev alldeles lagom för mycket dricka för att orka festa från två på eftermiddagen till tre på natten, precis som midsommar ska firas.
Nu är det exakt två veckor tills jag är hemma på sommarlovsfirande i Skåne och jag ser faktiskt framemot det otroligt mycket. Att få komma tillbaka till det man levt så länge kan inte bli annat än bra. Och jag har börjat inse hur mycket jag saknar er alla där hemma. Men snart är jag alltså där.

Innan dess ska vi dock hinna med en tripp till Kolmården och titta på surikaterna och en myskväll med Säkert!, Salem Al Fakir och Moneybrother. Det blir guld.

Kommentarer
Postat av: cp

har du likadana eller? :p ja, jag är flyttad. woho!

2007-06-25 @ 12:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback