Jag är så svag just nu.

Det är en grymt negativ period och det spelar ingen roll vad det är men jag går alltid in med en negativ inställning och då blir det varken kul eller bra. Eller, egentligen går jag in med positiv inställning och sätter extremt höga krav på mig själv som jag sedan inte klarar av att uppfylla och då blir jag så besviken att enda sättet att rädda det på blir att vara negativ. De negativa tankarna skapar sedan fler negativa tankar och till slut är allt en ond cirkel där jag inte mår bra och inte riktigt kan förstå varför.

Men nu har jag kommit på mig själv med det hopplösa beteendet och då kanske jag kan förbättra det. Jag har nu gjort klart teaterprogrammet och affischen och de blev till och med så bra att jag nästan är nöjd. Det känns som att jag har gjort något som jag inte brukar och det blev faktiskt bra.

Den här veckan har jag även spelat tre fotbollsmatcher. Tilläggas ska att jag inte tränat på typ tre veckor. Men det har gått bra och allt som allt har det blivit fyra mål på dessa tre matcherna. Snacka om att vila sig i form och dessutom lyckas pricka formtoppen.

Nu ska jag göra klart resten av teatergrejerna samtidigt som jag äter god pastasallad och sedan ska jag och Johan min prins mysa i soffan hela kvällen för det har vi inte gjort på evigheter. Kanske tittar på 21 gram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback