En typisk vara-sjuk-dag

I morse vaknade jag och kände att det bara inte gick att gå upp ur sängen. Det var en konstig må-dåligt-känsla i hela kroppen och jag bestämde mig för att sjukanmäla mig och ligga kvar och tycka synd om mig själv. Någon timme senare gick jag upp och såg att det regnar, och inte något litet mysigt sommarregn för det är verkligen massor av regn och det är så typiskt att man är sjuk en sån dag.
Hela dagen ska spenderas inomhus och jag ska göra såna typiska saker som man gör när man är sjuk. Som att ligga i soffan och titta på film och äta glass. Och bara ta det lugnt hela dagen.

Och stackars mig så kommer inte Johan hem förrän alldeles för sent och jag får vara själv hela kvällen.

109464-30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback