Utvärdering.

Kvällen igår var utan tvekan värd 300:-. Började med förfest hemma hos Jocke där vi spelade Wii och sedan gick vi vidare mot Folkets Park där Säkert!, Salem Al Fakir och Moneybrother väntade. Säkert! gjorde en helt underbart vacker spelning och jag njöt av varje sekund. Salems spelning var helt underbar också även om jag inte hört speciellt mycket av hans låtar tidigare, men vilket drag det blev. Moneybrother gjorde också en bra spelning men nog var det allt den som ändå måste hamna lite i skymundan av Säkert! och Salem.

Vilken avslutning på Nyköping VT-07. Såg att Parksommar också kommer till Kristianstad under min sista helg där innan höstterminen drar igång och om jag bara kan övertala någon ska jag avsluta vistelsen med mer Säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback