Jag tänker bara på semester.

Sitter i skolan och det är så grymt tråkigt och oinspirerande. Jag har ingen lust alls att jobba nåt mer, jag vill bara ha semester och få ta det lugnt och vara ute i solen med människor som jag tycker massor om. Jag vill inte sitta i en datorsal och göra tråkiga trycksaksuppgifter och få ångest över att allt är så jävla simpelt och trist. Det håller inte längre.

Jag vill ha semester och komma ifrån det här så att jag kanske, förhoppningsvis kan hitta motivation igen. Jag vill göra portfolio-material för att jag tycker det är kul och att jag brinner för det, inte för att det är en jävla skoluppgift som måste göras. All den roliga spänningen och utmaningen verkar bortblåst. Jag vill ha sol och motivation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback