Isaksdal?

Nyköpingshem ringde mig idag och sa att vi inte fick lägenheten på Fågelbo eftersom någon annan före oss ville ha den. Surt tyckte jag, men istället kunde vi få lägenheten på Isaksdal om vi ville. Får ritningen hit inom de närmsta dagarna och sedan får vi bestämma oss utifrån det. Men det blir säkert bra och snart är vi tvättäkta Nyköpingsbor, förmodligen redan i september. Tjoho!

Kristianstaddagarna igår slutade med lite väl mycket dricka och Markoolio på Banken. Tyckte jag var lite coolt. Nu en dusch för att försöka slippa baksmällan.

Kommentarer
Postat av: Johan

Fyllebubbla. Min nattsömn är ett minne blott.
Kul att du träffade din idol på krogen. Du som tjatat så mycket. Syns snart.

Postat av: Kajsa

snyggidol-erik var faktiskt också där.. du träffade på honom med väl?

2007-07-12 @ 18:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback