ögonblicken då allt blir så tydligt.

Sitter hemma i min lägenhet tillsammans med min inneboende, även känd som pojkvännen Johan. Vi har legat i soffan och tittat på film ett tag. Jag vet inte vad det är, men ibland blir det så uppenbart varför jag älskar honom, så självklart. Precis i de lägena ser jag till att berätta det för honom. Det är grymt.

Imorgon ska jag på LIA-intervju igen, till nästa period. Man ska vara ute i god tid, det är fett. Imorgon ska det av någon anledning bli mycket roligare, jag har högre krav på mig själv även om det inte betyder så mycket, ännu. Jag ska blända dem med mina grymma arbetsprover och min underbara personlighet. Jag är något att satsa på, det ska jag göra tydligt. De ska inte behöva tveka.

Idag har jag skrivit en lista över saker jag tycker om och inte tycker om, den ska in i portfolion. Som en presentation av mig själv. Den ska även upp på hemsidan. Den var kul att skriva och jag ska fylla på den, den ska bli lång och fylld med onödiga och nödiga (man borde säga så) fakta om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback