Nyårsafton.

Nu har jag min fina nyårsdress på mig och känner mig sådär galet fin. Synd att jag inte får visa upp mig för den enda kille jag egentligen vill visa upp mig för. Men så är det, kärlek på avstånd som det så fint heter.

Jag ska mest vänta in den kommande timmen innan Cajsa och Erik kommer och hämtar mig för färd mot stan, sen blir det vin och skumpa för hela slanten. Inte ens ute ska jag beställa öl. Det får bli glas med vitt vin eller drinkar, trots att jag inte har råd. Är det nyår så är det! Det ska bli riktigt kul ikväll och mitt nyårslöfte (jag hatar dom egentligen så jag tar ett enkelt) blir att hålla ihop med Johan. Den enda människa som kunnat få mig att känna mig så vacker och lycklig. Fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: cajjan

du drack öl! ;D

Postat av: Maria

Hoppas sängen blev fin!
Vill tacka för julklapparna, det var riktigt smaskigt godis, fina låtar och braiga filmer!

2008-01-01 @ 21:34:34
Postat av: Carro

Gott nytt :)

2008-01-02 @ 01:50:11
URL: http://carrostankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback