Lördagkvällen.

Var ute med Therese och Katta igår, det var riktigt roligt. Var längesen jag var ute med dom och hinkade bärs. Dock drack jag sådär alldeles lagom mycket igår för att inte bli för full och slippa bakfyllan idag. Fyra öl och en drink på hela kvällen. Konstigt nog blev jag galet full ändå, minns inte hur jag tog mig hem och sluddrade i telefon med Johan ett bra tag innan jag somnade i sängen. Idag vaknar jag med världens bakfylla, kan inte sätta mig upp i sängen utan att bli andfådd och yr. Låg i sängen tills halv tre då jag lyckades ta mig vidare till soffan. Hjärtat slår i otakt och jag mår bara väldigt dåligt. Detta är ingen vanlig bakfylla, detta är något helt annat. Misstänker att "somebody put something in my drink" även om det känns sjukt osannolikt i lilla Nyköping. Men man blir inte sån på den mängden dricka jag hällde i mig. Det hänger inte ihop. Jag var helt störd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback