Jag vaknade tidigt.

Hade lite magknip i morse så jag vaknade tidigt. Nu har jag hunnit gå igenom hela jobbiga samtalet flera gånger och efteråt känns det så bra. Det är skönt att det känns bra efteråt för då vet jag att hur jag än gör kommer jag att göra rätt. Det finns liksom inget fel, hur jag än vrider och vänder på det.

Öppnade andra strumppresenten idag, fick massor av olika fina diadem vilket jag tyckte var riktigt trevligt. Aldrig förut har jag tyckt om att accessoera håret så som jag gör nu. Det är kul att variera lite även om det är knappt märkbart.

Igår var vi hos farmor och farfar och öppnade julklappar och åt, till vår besvikelse, julmat. Jag fick en karaff och de tolv vattenglasen som fattades för att göra min glasservis komplett. Nu kan jag bjuda på finmiddagar så mycket jag vill för glasservisen den har jag!

Kommentarer
Postat av: niki

Hej svara gärna på dagens juliga fråga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback