Idag ska bli en så bra dag!

När jag vaknade efter relativt dålig sömn tänkte jag att nu jävlar, nu blir det en bra dag. Det är kallt och frost ute och det faller små mesiga snöflingor. Det känns faktiskt som att det är vinter idag och det är underbart!

Idag är det lucia och elva dagar kvar till julafton, jag längtar så efter att komma hem till Skåne och känna den där riktiga julkänslan som bara infinner sig hos mammas julpynt och tillsammans med familjen. På lördag ska jag handla de allra sista julklapparna och även hjälpa Johan med hans julklappar och sen ska jag ha julpysselsverkstad på söndag. Lite fler tryfflar, lite annat julgodis och julklappsinslagning till tonerna av mysig julmusik. Det kan inte gå fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback