Efter-maten-rapport.

Jag har ätit lasagne från igår till lunch, det var gott. Innan lunch cyklade jag och Svenne upp på stan för att köpa mat till honom och byta mitt Wii Sports. Jag fick ett nytt spel och nu håller jag alla tummar för att det ska fungera.

I förmiddags hade vi också en liten lussefika med de få som var närvarande på byrån. Kristoffer och Jonas berättade lite om ett nytt uppdrag de fått in, jag var snabb och tyckte att jag och Svenne skulle få göra det. Efter en kort brief av Kristoffer sitter vi nu och jobbar med det. Hade också ett litet oplanerat möte om hur lite vi har att göra och nu ligger det allt mer på oss själva att be om arbetsuppgifter. Vet inte om det är så det ska gå till men det är okej. Bara jag får uppgifter på ett eller annat sätt. Kan man andas ut lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback