Sömnlös.

Idag vaknade jag och mådde inte så bra så jag sjukanmälde mig från projektet. Misstänker att måendet var resultatet efter en natt utan sömn. Jag hatar sådana nätter, när man ligger i sängen och verkligen försöker somna utan att det går. Vad har man gjort för att förtjäna det liksom? Jag var så grymt trött och gick och lade mig innan 22. När klockan var 00.35 hade jag fortfarande inte somnat. Johan kom och lade sig och jag tänkte att det kanske hjälper. Låg vaken en bra stund till och nästa gång jag tittade på klockan stod den på 03.30. Tiden sniglar sig fram och ju längre tid det går desto mer panik får man eftersom man vet att man måste sova för att orka gå upp.
Därefter måste jag ha somnat någongång och nästa gång jag vaknade var klockan 7 och jag borde ha gått upp, om bara inte kroppen hade sagt emot så hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback