Sista dagen.

Idag fick vi nycklarna till nya lägenheten och när jag tassade runt där ensam och det var helt tomt kändes det mest skumt. Ska jag bo här? Det verkade konstigt men jag vet att det blir bra när vi bara kommer på plats. Det kommer bli en fin lägenhet tror jag.

Imorgon är sista dagen i Oxelösund och vi har fått ledigt från skolan för att hinna packa och röja det sista. Ska bli skönt att slippa bo i sån här röra och få ordning på allt och inget.

Håller på att bygga om hemsidan och måste göra det relativt fort för att kunna skicka den som ansökan till
Farfar för chans till LIA. Borde också höra från c/o lönnström under nästa vecka om hur det gått för mig där. Intressant position jag hamnat i, minst sagt. Allt flyter på så bra och jag har luft under vingarna nu så det är bara att glida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback