Idétjuvar och annat skit.

Det regnar. Jag har bad-hair-day. Min idé till Mibohouse-loggan från igår blev stulen av en gruppmedlem. Bra dag, verkligen. Hur kan man förresten sno någons idé, skäms man inte då? Eller är man bara så fruktansvärt tråkig att man inte kan komma på själv. Eller hur tänker man? Ge tillbaks mina idéer.

Har haft personligt samtal om grafisk formgivning idag och det känns grymt bra. De dåliga tankarna jag haft om mig själv under de senaste uppgifterna är bortkastad energi och ett onödigt slag mot mig själv. Jag duger bra som jag är och man måste inte göra det bästa man någonsin gjort. Ibland får det bli halvbra och det måste man tillåta. Snor någon dessutom mina bra idéer får jag ta de som är mindre bra eller brainstorma mer så att det blir ännu bättre. Men för guds skull Sofie, tillåt dig själv att göra något som bara är halvbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback