Det gamla goda.

Jag hade inte den minsta aning om vad spelet hette för en halvtimme sen. Men det var ett spel vi brukade spela i Törnqvists sommarstuga på Ivö under dagarna då det regnade. Man kunde tillbringa flera timmar med spelet utan att ens veta det riktiga reglerna, vi bara körde som vi tyckte det var kul att köra. I ett planlöst sökande på Tradera hittade jag detta spelet igen och uppenbarligen är det ett gammalt klassiskt rollspel vi har spelat som små och älskat så mycket. När sommarstugan såldes försvann spelet spårlöst. Såldes det eller ligger det fortfarande ouppackat på någon vind? Hur som helst lade jag ett bud på spelet och jag ser framemot att lira HeroQuest igen.
 Johan, du kommer att älska det.

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback