Ny vecka - slit och släp.

Det är måndag, jag sitter på Frotté, såklart. Om två dagar trycks tidningen och vi har gjort fem annonser och tre texter än så länge. Bra jobbat. Inte.
Kommer bli långa dagar för att hinna få tidningen klar. Det känns inte helt bra.

På onsdag är vi bjudna på invigning på Indiska i Nyköping. Det känns helt bra, gratis mat, dricka och 10% rabatt på allt man vill handla. Jag ska köpa stora tekoppar. (A.k.a tekrukor) förhoppningsvis. Och jag vill ha en fin vår/sommarklänning. Och en massa fina sommartoppar.
Och det skulle inte vara fel med sol heller. Regn är ingen höjdare. Inte alls faktiskt. Fast jag får iaf använda mitt prickiga paraply då och det är fint.

Kommentarer
Postat av: cp

Ja, tekrukor! :D

2007-04-23 @ 11:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback