Lugnet efter stormen.

På Frotté, läget är lugnt och här är faktiskt tyst. Det är inte ofta det är det, så bara det talar om att stressen lagt sig. Alla tre tidningarna är skickade till tryck. Och vi klarade det, tre tidningar på tre dagar, det är inte illa alls. Nu är det skönt att ha det lite lugnt, efter en grymt stressig tisdag och onsdagmorgon.
Känns för övrigt helt skumt att det är onsdag idag, det är min sista dag den här veckan. I natt sätter jag mig på en buss mot Danmark för att träna fotboll och lära känna laget över en helg. Det ska bli ganska kul men det var längesen jag var med Johan och det saknar jag. Mycket.

Det börjar bli dags att börja tänka på nästa LIA-period, och jag har fått förfrågan om att komma tillbaka hit. Det gör jag gärna, jag trivs väldigt bra. Men samtidigt vill jag prova på något annat medan jag har chansen. Men jag kan ju inte sumpa en jobbchans här bara för det. Dilemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback