Glad påsk och god grill.

Då var det ungefär 5 timmar kvar av den här arbetsveckan, eller egentligen 4 om man räknar bort lunchen, och det gör man ju. Vet inte riktigt om det är nyttigt att komma till jobbet och börja räkna timmarna tills man slutar, förmodligen inte. Men så brukar jag inte göra, det är bara det att när denna dagen är slut så ska jag åka hem och det ska bli så otroligt skönt. Jag saknar min hund och min lillebror jättemycket.
Men innan dagen är slut har jag en massa korrändringar att göra och en del nya annonser och texter. Skönt med mycket att göra, men tre tidningar på tre dagar känns lite overkill.

Jag vill hem och fira påsk och få kött grillat av min pappa. Och jag vill dricka Heineken med cp och fira Kajsas födelsedag. Jag skrev en dikt till Kajsa igår, någon gång ska hon få den.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback