Du stannar väl till 2009?

Idag frågade dom på Frotté om jag ville stanna kvar tills 2009. "Ja, du måste såklart gå ut skolan först, men sen?"
Det var ju kul, men jag förstod inte om de menade allvar eller inte och det känns kass. Nu måste jag verkligen ta reda på huruvida mina jobbchanser är befintliga och isåfall hur stora dom är. Måste ju ha det i åtanke inför nästa LIA-period.
Idag var det en relativit lugn dag om man ser till hur mycket som inte var gjort till tidningen. Det är inte alls bra för det innebär att morgondagen kommer bli allt annat än lugn. Förbereder mig mentalt på att stanna till i alla fall elva. KUL! Som praktikant borde man inte behöva det. Fast å andra sidan kanske det är för att jag gör det som jag blir tillfrågad om att stanna kvar. Om de nu menade det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback