De goda faserna.

Just nu är jag inne i en kreativ fas, det sprudlar idéer till bra reklamkampanjer, jobbansökningar, illustrationer osv. Men här på Frotté har jag tyvärr ingen möjlighet att sätta alla dessa idéer i verket. Istället försöker jag skriva ner dom i min idébok, som jag förövrigt precis skaffade mig, för att komma ihåg dem till en annan gång när jag har tid att förverkliga dom. Det är synd, såna här faser vill man ta vara på.
Förhoppningsvis blir det väl en del snygga annonser gjorde nu iallafall.

Jag har börjat komma fram till hur jag ska göra inför nästa period. Först och främst ska jag satsa som fan. Tacka kreativiteten för den idén jag fick. Den kommer bli grym, jag ska se till att det fungerar!
Skulle inte satsningen lyckas så löser det sig ändå. En mindre satsning och Frotté är planerna i sådana fall. Det kommer bli bra, jag trivs.

Snart är det helg och den ska spenderas till fullo tillsammans med en helskön människa som ibland lägger in konstiga L i sitt tal. I en grymt obekväm designsoffa från IKEA kommer vi mysa och titta på en massa bra filmer. I ett grymt blått kök kommer vi laga massa lyxig mat. Och i ett lattefärgat vardagsrum kommer vi dricka smoothies och bara tycka om varandra.



Jag har fått ett dilemma. Det ska lösas tillsammans med Cajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback