Beslut.

Igår bestämde jag och älskling helt klart att Arvika 2007, det blir det ingenting av. För lite bra band och för dålig timing. Ja, jag vet, det är den enda festivalen som infaller under vårt sommarlov men samtidigt som Kristianstadsagarna, samtidigt som Malins fest (som jag förövrig inte har minsta koll på) och samtidigt som mamma och pappa tänker åka utomlands och då tycker inte jag att det är mer än rätt att jag ställer upp och passar min hund. Efter allt dom gör för mig, alltid.
Istället ska jag och älskling kanske till Egypten (eller nånannanstans där det är varmt) och jag vill hellre till Peace and Love. Skulle Malin, Kajsa och gänget dit? För där har dom lyckats göra riktigt feta bokningar!

Jag är bra på att prata mycket. Egentligen tycker jag om att lyssna också men jag har så mycket att berätta att det inte blir någon tid över för att lyssna. Det är kass. Jag ska skärpa mig.

Kommentarer
Postat av: katta

va faaaan, jag som bokat å allt nu. ajajajaj!!

2007-04-25 @ 12:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback