prova eran olycka barn.

Skola. 18 september. Dagen efter valet 06. Maktskifte.
Det är en dålig dag. Moderatjävlar.

Sammanfattningsvis kan sägas att det varit en dålig helg.
  1. Vi förlorade mot bottenlaget i serien vilket leder till att vi antingen måste kvala eller åker rätt ner i fyran.
  2. Jag trampade på bollen med 15 sekunder kvar av matchen och kände världens smärta i knäet.
  3. Jag tillbringade tre timmar av min lördagkväll på akuten.
  4. Jag åkte ifrån akuten med ett uttänjt ledband och får inte springa på 8 veckor.
  5. Moderatjävlarna vann valet.
Just nu går jag väl relativt bra i alla fall, knäet är fortfarande svullet och det värker lite sådär ibland men jag kan gå, utan kryckor. Jag får fortfarande inte springa på åtta veckor och kommer missa slutskedet i serien, det betyder också att jag inte kommer åka hem till Kristianstad något mer innan jag själv har råd. Det kommer nog dröja ett tag, eller ja, jag får väl ta mig råd när farsan fyller 45 nästa helg.
Släktkalas, KUL! Jag hatar släktträffar, innerligt. Det är samma jävla diskussioner alltid och mamma och farmor tävlar alltid om vem som kan sätta dit den andra flest gånger. Givetvis utan att vi andra ska märka hur mycket de hatar varandra. Och pappa försöker dölja hur illa han tycker om sin egen mamma. Det är ett rent helvete. Men har jag tur kommer kanske kusin-Pernilla men troligtvis inte. Orka med jävla släkt.

Utekvällen i lördags då, ett rent jävla misslyckande. Helvetes jävla knä som krävde undersökning på akuten gjorde att jag var hemma 22.30, drog på förfest men kunde bara dricka en öl eftersom jag gick på smärtlindrande. Mer än hälften av alla de som skulle följt med när jag för en gångs skull kunde festa hemma följde inte med eftersom jag inte kunde ringa dom, jag var ju på akuten! Det blev det gamla vanliga alkis-gänget + Totte och Linus. Det var väl ganska trevligt men absolut inte vad jag väntat mig.
Lyckades träffa John också, hur jävla dum i huvudet är inte han då?! I lördags kände jag verkligen hur skönt det är att jag blev totaldumpad av honom. Han är verkligen en riktigt idiot. Inte nog med att han ljuger om alt, han är helt enkelt dum i huvudet också. Stackarn.

VI ska till Arvikafestivalen nästa sommar, det ska bli kul kul kul!






Jag saknar Liza, och Calle. Jag har inte träffat dom på evigheter. Jag saknar våra kaffe-träffar och fylle-kvällar. Jag saknar våra filosofi-dagar. Jag saknar att vara med er. Det var en sån jävla bra tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback