The sleeping beauty.

Kan man säga att helgen är slut nu? Lördagkväll, kan en söndag någonsin räknas som helg egentligen? För vad gör man mer än slappar och sover en söndag..? Det har varit en grym helg, om man nu kan säga att den är slut. Det har varit en helg helt utan ångest och det var riktigt skönt att slippa den.

Inflyttningsfest + utgång i fredags och jag blev lite arg på hur människor omedvetet kan förstöra för människor de egentligen tycker om. Eller, omedvetet? Kan det någonsin vara det när man förstör? Vill man inte innerst inne då att det inte ska gå bra för den man förstör för? Jag tror det är så, av någon anledning hoppas man att det inte ska gå bra för personen i fråga även om man egentligen tycker om den. Just i fredags gjorde det mig så arg att jag var tvungen att gå därifrån.
Lördagkväll skulle bli en lugn kväll med pizza, öl och tv-spel. Kvällen innehöll allt det där men kan nog inte räknas som lugn. Ett par shotar också och vi blev alla lite berusade, vilket ökade känslan i tv-spelet och att vinna betydde lite mer.
Nu är jag trött om jag måste fundera lite. Jag tror jag är trött på att vara ensam, jag behöver uppskattning. Precis som i gamla dar men jag vill inte falla tillbaka till det. Jag tycker jag har utvecklats åt rätt håll. Jag måste hänga kvar.

Jag är den bästa på hela jorden. Det bara är så.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback