Allt som händer

Det har hänt en del sen sist, för det första har jag insett att jag mår mycket bättre överlag, jag stressar inte upp mig på alls samma sätt som jag gjorde förut. Jag trivs som attans med att plugga även om det fortfarande är lite rörigt med hur allt funkar. I måndags hade vi första tentan och jag är hyfsat säker på att jag klarade den, sen blev det några tentaöl med en del klasskompisar. Finfint!

Idag fick jag veta att jag kommer göra min VFU på Gubbängsskolan och det känns bra, blir inte en allt för lång resväg varje morgon. Det är bara en och en halv vecka kvar tills det börjar nu, spännande och skrämmande på samma gång!

Utöver det så letar vi dagmatte till Gibson och har en annons på nätet som hittills har resulterat i 10 olika svar, varav 4-5 verkar vara vettiga personer. Imorgon kommer en av dem hit för att hälsa på och prata mer om praktiska detaljer, dock inte min "favorit" bland de som visat intresse så vi får se. Gibson behöver ju inte dagmatte alla dagar men de dagar då jag faktiskt har heldagar skulle det vara skönt att veta att han har det bra, det gäller ju trots allt två dagar i veckan eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback