Dag 07 - Min bästa vän

Jag har väldigt många vänner, en del från uppväxten i Fjälkinge, en del som jag lärde känna under gymnasiet, en del som jag lärde känna när jag pluggade i Nyköping och sen har vi de två killarna jag bor ihop med och delar mitt liv med: Johan och Gibson.

Min allra bästa vän är killen jag är kär i, Johan. Det är fantastiskt att vara både kär och bästa vän. Och den andra killen som trasslat sig in i mitt liv, lilla mopsen Gibson. Det är svårt att beskriva för någon som inte själv har eller haft hund, men de banden man knyter är otroliga. Jag ser honom också som en av mina bästa vänner, han har alltid tid att kramas, alltid lust att hänga med på allt jag kommer för och han älskar mig hämningslöst och kräver nästan ingenting tillbaka. Jag är glad att jag får leva och bo tillsammans med två av mina bästa vänner: Johan och Gibson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback