cold feet.

Gibson har två syskon, Zindra och Zixten, och alla tre valparna har varit "reserverade" en längre tid. Nu fick vi dock reda på att de som skulle haft Zindra har ångrat sig. Jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan få kalla fötter så här tätt inpå men alla tänker väl inte igenom det som vi har gjort gissar jag. Hur som helst, nu söker uppfödaren efter någon som vill köpa eller vara fodervärd åt Zindra.

Efter de gånger jag träffat henne skulle jag beskriva henne som en riktigt tuff liten tjej. Hon är något större än Gibson men annars är de väldigt lika utseendemässigt. Hon kryper gärna upp i knäet så fort man sätter sig på golvet och är den av valparna som "bestämmer". Jag gillar henne som tusan och hoppas att hon får ett bra hem, precis som Gibson kommer få.


Zindra i förgrunden och Gibson där bak, 5 veckor gamla.



Kommentarer
Postat av: fine

åh jag dör. Jag vill, åh jag vill! Nessla måste ha en syrra, nån dag. Undrar hur det funkar med foder....

Postat av: Fanny

jag förstår inte! den människan vet inte vad han/hon går miste om. önskar att jag kunde ta med lilla zindra hem till melker

2010-05-15 @ 10:54:08
URL: http://www.magic-mirror.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback