Dag 24 - Det här får mig att gråta

Jösses! Det mesta kan få mig att gråta. De senaste åren har jag börjat gråta mer och mer till film, både när det är sorgligt och när det är sådär löjligt glatt och fint. Jag gråter när jag gör mig illa förstås. Jag grät när vi var med Gibson till veterinären den där gången när han var jättedålig för nån månad sen. Jag gråter när jag är arg eller irriterad.

Jag gråter ofta, minst en gång i veckan. Förmodligen mer. Jag tycker att det är skönt att kunna släppa ut alla känslor man samlar på sig på en och samma gång. Det är väl som att det rinner över och så kommer allt på samma gång kanske. Ofta gråter jag för vad andra människor gör, om jag tycker att de handlat på ett sätt som var mycket orättvist till exempel. Jag försöker att alltid vara rättvis och trevlig även mot folk jag inte känner och ibland händer det saker som pekar mot att det inte har betytt nånting. Det gör mig ledsen och när jag är ledsen gråter jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback